Amigurumistanne Acile gidince hamilelik için kan testi yapıyorlar mı yoksa kadın doğuma mi git diyorlar randevu yok beklemek de can sıkıyor ne yapmam lazım?
Mavimmzg Amigurumistanne sağlık ocağına gidebilirsin yarını bekleyebilirsen, yoksa hastane acilinde de yapabiliyolar canım
Cennet-polat Amigurumistanne acilde kan verirsiniz ama normal bı kadın doğuma gitseniz detaylı bakar kese ve bebek varmı kaç haftalık
Amigurumistanne Mavimmzg sağlık ocağına gidemiyorum canım ya oğlundan dolayı eşim varken şöyle akşamdan gidip yaptırsam dedim
Mavimmzg Amigurumistanne o zaman acile git sağlık ocağına gitme imkanım yok o yüzden hamilelik için kan vermek istiyorum de. Ama pozitif ise sağlık ocağına bildirmen gerekiyor canım
Egemenim64 Amigurumistanne Ben acile gittim şüphem var beta hgc yaptırmak istiyorum dedim direk kan aldılar sonuca internet ten sonuca baktım ordan öğrenmiştim hamile olduğumu 😊
Cennet-polat Amigurumistanne malesef öyle biseyde var kan sonucuna göre bakın enabiz uygulamasından hamilelik haftasına göre bthgc bakarsınız zaten küçükse bir hafta sonra faln gidersiniz