Merhaba kızlar ben Bursa hayat hastanesine gidiyorum doktorumun ultrason makinası sanırım çok kötü hicbirsey gözükmüyor kapkara verdiğin görüntüde A4 kağıdında veriyor belli belirsi 🤦🏻♀️ Sizler hangi hastane doktora gidiyorsunuz güzelce görmek istiyorum bebişimi 🤗☺️