sonsuzum_bebegimygz2 Canım çiğ köfte çekti ama araştırdım zararlı diye geçiyor ama etsiz çiğ köfte yesem bi zararı olurmu acaba hanımlar
Cilekkz-22 sonsuzum_bebegimygz2 😄😄😄 ben çok yedimmm bişey olmaz merak etme etsiz olmasına dikkat et ama çiğ et zararlı
eelifmavi sonsuzum_bebegimygz2 Etsiz sonuçta bulgur yemiş gibi düşünün. Tabi mideniz rahatsız oluyorsa az baharatlı olmasına özen gösterirsiniz. Onun dışında bende çok yedim
esraizmirli sonsuzum_bebegimygz2 bizim dükkanımız var nerdeyse hergün yiyodum çık severim 1ay oldu doğumyapalı hamd olsun oğlum sağlıklı ama tabiki siz hergün yemeyin 😂
Sed22-09 sonsuzum_bebegimygz2 ben etsiz olarak yedim canm çekince de yiyorum abartmamak şartıyla sonuçta hergün 3 öğün çiğ köfte yemiyoruz
Semiha_ sonsuzum_bebegimygz2 canım etsiz olduktan sonra sorun yok ben yiyorum buradaysa yiyen arkadaşlar var
Nlfrylmz sonsuzum_bebegimygz2 etsiz yerseniz bişey olmaz. Canım çekince afiyetle gömüyorum affetmem 😂
Oznurakts sonsuzum_bebegimygz2 Bende yedinci haftamda iki dürüm yedim valla midem bayram etti ama sonra acısı çıkiyo. Gastritim var 😅 canın çektiyse ye bir kere nolcak