Merhaba arkadaşlar şeker yükleme testi yaptırdım. Doktordan randevu aldım ama devlet olduğu için daha zamanı var o yüzden bilgisi olan varsa sormak istedim.

Bunu cuma günü yaptırmıştım.

Buda bugün olan sonucum 60dk sonunda ki değeri azda olsa normal değerden yüksek çıkmış. Bu sıkıntılı bi durum mu? Doktora gidene kadar şekerli şeylerden uzak mı durmalıyım?