Bugün planlı sezeryanım vardı yatış öncesi standart olarak yaptıkları covid testim pozitif çıktı ve covidliler sadece şehir hastanesinde doğum yapabiliyormuş, bende 39. Haftada olduğumdan doktorum karantinayı evinde dinlenerek geçir ekstra bir durum olmazsa karantinan bitince doğuma alırız dedi.
okuyan herkesten oğluma sağlıkla kavuşmak için dualarınızı beklerim
şimdiden Allah razı olsun
Allah herkese bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲