Merbe Merhaba. Bende Mete beye gidiyorum 3.muayenem olacak çok memnun kaldım doğumuma da bir ay var şu an. Doğum koordinatörüne sorduk doğuma doktorun kendisi mi girecek diye , doğumunuz eğer mesai saatlerinde olursa evet ama mesai saati dışında ya da haftasonuna denk gelirse nöbetçi doktorlarımız mevcut ama eğer ki kendi doktorum gelsin derseniz 500 TL ek ücret alıyoruz dedi.