Deryatmzkn 2 günde bir kuaföre giderdim diyorsunuz. hamile kaldıktan sonra insanın vücudu ve herşeyi bozuluyor ya acaba o mu psıkolojınızı bozdu ? Ya da çocuk doğduktan sonra bakamayacagınıZdan mı korkuyorsunuz? Bebek bakmak sorumluluk istıyor, eskisi gibi kendi basına kalamıyorsun😞ama olsun hayatta hersey gelip geçici..bir güne geçmıyor hemen büyüyorlar🤗eminin doğurduktan sonra rahatlayacaksın eski enerjin yerine gelecek. 9 aylık bir süreç ve de geçici bir süreç o yüzden sıkma canını yaşamana bak 🎀