Kızlar şişlik oluyor dedim doktora tuz tüketmiyorum öyle aşırı fazla az kullanıyorum normal yani kepek ekmeği yiyorum kendim yaptım neden böyle oldu diye sordum 24 saat idrarını biriktir dedi yarın başlıcam bi şişeye yapmaya carsamba sabahı da yapıp doktora gidicem daha önce basına gelen varmı bide 3 litre su iç gün içinde dedi anlamıyorum