E bebekten almayı düşünenle görerek almayı tercih edin ben öyle yaptım iyi ki öyle yapmışım normalde boş 85 takan biriyim 90 veya 95 alırım diyordum mağazada 90 95 olanların sırtıma yetişme sıkma olayının olacağını düşünerekten 100 aldım bluz üstü şöyle kimsecikler görmeden denemeye çalıştım Allahım inşallah kameralar beni çekmemiştir kasa da değişim olmadığını söylediler o yüzden görerek almayı tercih edin olmazsa elinizde patlamasın 😂🤣