Merhaba hanımlarr ben 38+0 dayım herşeyim hazır fakat gögüs ucu kremi daha almadım. Tavsiye ettiğiniz bir krem varmı yara olmasını önlemek için? Bir de benim kendi gögüs ucum var yani belirgin bir şekilde, gögsü öyle olan anne adayları için emzirme esnasında çok yara olmadığı söyleniyor eğer doğru şekilde emzirirsen bu doğru mudur? Bir de doğumdan önce sancıların geldiğinde soğanı ortadan ikiye böl bir suda kaynat sonrasında o suyu temiz bir bez ile gögsüne pansuman yapar gibi yapın gögsünü sil dedi bi arkadaşım acaba aranızda bu uygulamayı duyan bilen uygulayan varmı? Yara yapmasını önlüyormuş.