Curcu ben burda bu testi yaptırıp sakat otistik diye sonuç alıp sağlıklı bebekler doğduğunu okuyunca tamamen yaptırmaktan vezgeçtim doktorum da güvenilir bir test değil dedi yani hamileliğimi güvenli olmayan bir testin sonucu yüzünden sıkıntılı geçirmek istemem açıkcası. Bana önerdiği testin adını unuttum şu an karından sıvı alınarak yapılan testmiş ve sonucu doğruymuş.