Meryemaskerden ben antibiyotik kullandım tek kullanımlık Şase ilaç ile beraber, sonra bi test daha yapıldı biraz geriledi 1 ay önce yine 1 kullanımlık ilaçtan bor kere daha kullandım çok şükür geçmiş. Valla ne kadar dikkat edersen et maalesef enfeksiyon kapiyosun. Çok geçmiş olsun inşallah geçer ilaçlarını mutlaka kullan canım.