Kime giderseniz gidin ama Mehmet tayyara gitmeyin çocuğuma dudak damak yarığı teşhisi konuldu detaylı ya gittik kendisine doktor arkadaşlarım vs önerdi bir de en iyisi işinin ehli ama çocuğumun engelli olduğunu söyledi Çarşamba gününden beri ben yaşadım bir ben bir allah bilir dün amniyosentez yaptırdım sırf para alabilmek için dünyamı başıma yıktı damağında var mı diye soruyorum bu neyi değiştirir ne önemi var diye ters ters cevaplar ne demek ne önemi var evladım benim neresinde ne var tam olarak bilmem hakkım değil mi siz söyleyin 1 hafta içerisinde Mehmet Tayyara 7 bin liramı gömdüm sakına iyi diye her doktora gitmeyin her duyduğunuza inanmayın kendi doktorum çocuğunun her şeyi normal sadece dudak damak yarığı var engelli olma ihtimali yok bu çocuğun dedi de içim biraz rahatladı şükür. Allah kimseye yaşatmasın böyle işini ticarete döken doktorlarında eline düşürmesin