Betulsarda Merhana kizlar gaviscon kullaniyordum artik ise yaramadigi icin mide yanmalarim arttığı icin koruyucu nexium 20 mg verdi doktorum kullanan var mi
Anne44 Betulsarda merhaba geçmiş olsun aynı şikayet bende de vardı doktorum nexium verdi kullanıyorum bir sıkıntı yok çok şükür 🤗 doktorun en iyisini bilir
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Betulsarda ben de her gece yatmadan once kullaniyorum. Kullandigimdan beri mide sikintisi cekmedim ama her ihtimale karsi surup da yazdi doktorum. Yanma olursa surubu da icicem
iko58 Betulsarda o ilacı bulan nur içinde yatsın 😁 40mg lıgını cok uzun zaman kullandım mıde yanmalarıma ıyı gelen tek ılac
Betulsarda SenHepMercimekOlarakKalacaksin sabah ac karnina alirsin demisti aksam olan yanmalarimi engellesin diye aksam yanmalarniz gectimi
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Betulsarda benim geceleri yanma oluyordu. Hatta uykumdan uyanip saatlerce uyuyamiyordum belki o yuzden gece yatmadan once kullanmami soylemistir doktorum. Kullandigimdan beri yanma olmadi.