Bende de oldu kendi doktorum alerjik bir durum olabilir cildiyeye git dedi ama gitmedim hergün ılık duş aldım ve duş sonrası bi tasa karbonatlı su hazırlayıp pamukla sürdüm hiç birşey kalmadı sağlık Ocağı kontrolünde de hemşirem gördü doktora sorduk ilaç verme taraftarı değilim dedi bende yaptığım durumu söyledim en güzeli dedi