Kızlar artık hareket etmiyor doğru düzgün . Telaş ediyorum . Tatlı yiyorum uzanıyorum falan ama . 3 saatte bir böyle hafif bi tık tık ediyor o kadar . Yeri daraldı diye sanırım ama insanın illa aklı takılıyor . Normalde ne yesem hemen bi hareketlenme olurdu . Şimdi öyle değil . Hayırlısıyla doğursaydık vallahi. Normal mi acaba bu durum .