AselinAnnesii Merhaba hanimlar bugün dogum yapali 35 . Gunumdeyim ilk 10 gun felan kanamam oldu sonra kesildi simdi kirkimin cikmasina bir kac gün kala kanama var adet kanamasimi acaba bilmiyorum bilgilendirirmisiniz?
Gulsenkaragoz AselinAnnesii canim benimde oyle oldu basta geldi snra kesildi 39.gunde bidaha geldi baya hede 40 basi oluyormus oyle hatta ebe yede sordum ben cok cok asiri gelmedigi surece korkma dedi
Nisanurr Canım bende doğum yaptım bir kaç gün kanadım onun dışında hep kahverengi leke vurdu iki gün olmadı bir gün oldu hep böyle ilerledi bende bugün 36.günümdeyim ve hala devam ediyor senin tamamen mi kesildi yoksa ara ara lekelendin mi ben adet olduğunu sanmıyorum ama kanaman çok mu adetin ilk günü gibi mi kanıyorsun ki
AselinAnnesii Nisanurr canim ayni senin anlattigin gibi oldu ilk bi kac gun kan geldi sonra kahverengi oldu sonrada ara ara oldu simdi tekrar azar azar geliyo kan canim