Sedef27 benim kızım dogum kanalında ve şeker olduğu için 40 41 leri bekleyemeyiz risk dediği için hiç açılmam yok geceleri sancılar oluyor bazen 1 saat sürüyor ama sonrası geçiyor. Prş sabah hastaneye yatış ve suni sancı ile doğumu başlatacak nasipse en geç cuma günü evladımı kucağıma sağlıkla alırım inşallah. Herkesin doğumu kolaylıkla olsun.