Bb1 15 haftalığım ve kasıkta batma hissim var ve vajinada.oncedende oluyordu ama geçiyordu bu sefer geçöiyor 11 den beri var.Onemli bişeymi acaba
Pelinssoglu Merhaba bende 10 haftalık hamileyim şu an da bile kasıkta batma hissiyatım var şu an gebe olduğumuz için adet olmuyoruz ama olmamız gerek aylarda da adet sancısına benzer ağrılar cekiyorum. Ama geçmeyen bi ağrınız var ise doktora gidin