Yarın sabah sezaryen doğum için hastaneye gideceğim. Spinal anestezi tercih ettim ancak bir korku stres başladı bende bugün. Özellikle ameliyat sonrasından. Dikiş ağrıları nasıl olacak bebeğimi emzirebilecek miyim vs kafamda kurup duruyorum. Deneyimli anneler rahatlamaya çok ihtiyacım var…önerilerinize açığım