Seherucr birprensesvebirprensannesi kireçlenme neye deniyor bilmiyorum ama benim iki hamileligimde de plesentada yaşlanma vardı . Bebegin kilo almasını etkiliyodu haftasına göre fazla kilo almıyodu beslenemiyodu ilki normal zamanında doğdu geç başlamıştı yaşlanma. Ama ikincisi 36 haftalık doğdu
Seherucr birprensesvebirprensannesi anladım. dediğim gibi sorunlar olmuştu inşallah sağlıcakla kavuşursunuz 🌸