Meralrabiamhmt Kızlar 37 haftalık hamıleyım hemen hemen 1 saattır adet olacak gıbı agrım oluyo rahmım kasılıyo ama nişan falan yok bu dogum belırtısı mı
mlkkk Meralrabiamhmt nişan herkeste önceden gelmiyor canım kimine doğum anında geliyor kiminde gelemyebiliyor nişan su gelmesini bekleme eğer düzenli ağrı giriyorsa muhtemelen sancın vardır takip et sıklığını ve hastaneye git
mlkkk Meralrabiamhmt tecrübem yok ama galiba sancı adet sancısı gibi başlıyormuş bele ve bacaklara vuruyormuş özellikle bele vuruyorsa sancıdır diyorlar
Zabite Kizlar belim ağriyor 35 haftalik hamileyim tualete gitdikde benden beyaz rengde nese geldi erken doğulurmu