Kızlar bu haftaya kadar doktorum çatı muanesi yapmadi gece hafta nst sancin cıktı ama düzenli degildi ama çok kasılmam vardı hatta doktor istersen ağrın coksa agrikesici yapayım dedi kabul etmedim eve geldim en azından çatı muanesi yapsa bu kadar kasilmaya belki acılmam var ona göre motive olurdum carsamba günü randevum var acaba bugün devletin aciline gitsem kasılmam ve hafif sancılarım var çatı muanesi yapar mi