Hatunnn inşallah canım moral verdin bana 😞benımde karnım çok şişiyor , kistte patlamış ve çok ağrı yapıyor serumlar antibiyotik agrı kesici hepsini uyguluyorlar 2 gün önce hastaneden çıktım dün gece yine geldik çok zor 😞 bebeğimin iyi olması tek tesellim.