2melekannesi_ Kızlar ara ara böyle hafiften bir kasık ağrısı gelip gidiyor gün içinde devamlı. Rahim genişliyor normal diyorlar ama endişelenmeli miyim?
Mervecee 2melekannesi_ hayır korkma normal bu adet sancısı gibi sancılarda oluyor ama korkma kanaman olmadgı sürece koru kendini ağır iş yapma ilk aylarda bol bol dinlen
Mlhameliha 2melekannesi_ canım bende 8 yeni bitirdim geçen hafta bende aynı dediğin gibi oldu ara ara sık ağrım oldu rahim genişlemesi sıkıntı yapma
2melekannesi_ Mervecee yok kanamam yok çok şükür biraz ayakta kaldım ondan heralde dediğiniz gibi dinlenmek lazım bol bol
muges44 14.haftamdayım bende hala devam ediyo neredeyse 8.haftadan beri sağ kasığımda ağrı, batma..olabiliyormuş