Benim de tüp bebek benimde oldu ama 8 haftada oldu haftada bir oluyordu her seferinde gidip önce kalp atisina ve bebegime baktiriyordum sonrasında iğne oluyordum çok şükür 13 haftamda bitti ve şuan 32+4 olduk korkmayin panik yapmayın ama muhakkak doktora gidin