NesrinDefne Duygucoban İyi olmaya çalışıyorum karnımda dönüp duruyor hanımefendi bi yerleşemedi 😂 23+6dayım ama her an bebeğim karnımı elleriyle ikiye yarıp çıkacak diye korkmuyor değilim 😂😂
Duygucoban Duygu ooo cogu gitmis azi klmis kizceee gececk az bise kaldi kuzucum bol bol dinlen yat ve morali yuksek tut ben gecen hafta oluyordum kanama agri sukur iyyim smdi daha 14 haftaligim ben napim 😊😊😊
Duygucoban Ftm aaay canim gozun aydin bende 14 haftaligim doktor erkege benziyor diyrdu gecen acilde bi doktora gittim kizmi diyolar bebegine dedi kafam allak bullk 🤣🤣🤣
Ftm Duygucoban rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin😍😘 Banada hep wrkeğe benziyor diyolardı kuzım olucak😍
essrakenan bizde 35+4 uz agrilar biyandan heyecan bi yandan korku😕Allah saglicakla kolaylikla dogumlar nasip etsin butun hamişlere insallah
Duygucoban Yaaaaa lutfen ama moraleri biraz yuksek tutalim sonuca odaklansaniza hersey guzel olacak azicik sabir o kadsr 😗☺☺☺
Saramasal 23 haftaligm bgün şeker yüklemesi yaptırdım hala azımdan o tat boğazım yaniyo uflesem ateş edecek gibi 😝
Glraras 22.haftamdayım gece birden gelen kasıklarımın ağrısından sabaha kadar uyuyamadım. Bu hafta başladı bu ağrı 😔
eylulay34 18+4 haftaligim bugün bi uyku hali var bende valla. Tuvalete gitmek zor geliyor. Sürekli dr tuvaletim gelio napcaz böyle bilmiyorum😂