N-h-e123 Evet Hamileliğimizi çok şükür yarıladık. 12. Haftadan sonra çok rahat geçti benim , şu iki gündürde kıpırtı hissediyorum 🥰2. Kızım olacak inşallah👨👩👧👧 yarın detaylıya gireceğim nasıl uyurum bilmiyorum 😅😅sizde durumlar nasıl ☺️?
beren_r N-h-e123 merhaba bnmde 2.gebeligm net degl ama kiz gbi dendi ama ksmet 17w hmileym 20w de iken detayliya gricem bkalm Rabbm sglikli sihatli versn😊😊😊
N-h-e123 beren_r amin hepimize inşallah 😃bende en son 17′de gitmiştim doktora her gün ne kadar kaldı diye hesaplar oldum 😁Zaman geçmedi benim için . İlk çocuğunuz kaç yaşında