Hanımlaaarr, bebişlerinizin hareketlerini ilk hangi haftalarda hissettiniz? Ben 14+6 haftalık hamileyim çok emin değilim ama sanki ara ara ufal ufak kalp atışı şeklinde bazen sanki bi kıpırtılar hissediyorum ilk hamileliğim olduğu için çok emin olamıyorum acaba bebişten kaynaklı mı değil mi diye