Size şöyle söyleyeyim doktor sadece doğurtturur. :) Siz ekibi araştırın bence. Ben inanılmaz memnun kaldım ama bu aralar bazı şikayetler işitiyorum. Malum 3 sene uzun bir zaman. Happy kids Forum’da sorarsanız daha çok anneye ulaşabilirsiniz doğum yapan