37+3 günlük olduk kızımla. Bugün kontrolümüz vardı ama dünden beri kasık ağırlarım adet olacakmış hissi gibi. Sırt ağrısı. Midede hassasiyet sürekli bağırsaklarımı bozmuşum hissi duyup tuvalete çıkma isteği vardı . Gittim nst de düzenli sancılar çıktı. Muayene oldum 1 cm açıklık vardı. Eve geldim duşumu aldım Yasin okudum Meryem ana eli otunu suya koydum dua okudum ona. Saçımı yaptım şimdi pilates topu üzerinde yazıyorum dualarınıza ihtiyacım var 😇 çok güzel motive aldım doktordan çok güzel doğum yaparsın bu sancılarla dedi bebişimin görünürde ki kilosu 3200. Allah yarışmacımız olsun ❤️