Merhabalar, bilgisi veya tecrübesi olan var mı merak ediyorum. 20 haftalık hamileyim ve 3 aydır bebeğimizi görmeye çalışıyoruz bir türlü olmuyor. Cinsiyeti bile belli değil daha. Vücudunda bir sıkıntı var mı yok mu (dudak yarığı vs) onu da bilmiyoruz. Her yolu denedik ama hareket etmiyor ultrasonda. Doktorumuz da artık endişeleniyor biraz. Çikolata, tatlı, meyve suyu vs her şeyi denedik aylardır yani. Spor da yapıyorum aslında stabil değilim hep. Ne yapmalıyım sizce? Detaylı ultrasona giricez orada da hareket etmezse ne yapacağım bilmiyorum. Benim gibi olan, bilgisi olan birileri var mı?