ZAslan2323 bir oglum var. Bir tane daha oglum olacak hamileyim. Bir kizim da olsun isterdim ama 2 hamileligim o kadar agir gecti ki ne ben ne cevremde kimse 3.cocuk diyemiyor artik :) sağlıkli olsunlar da artik kismet diyorum :) bakabilene hamileligi sıkıntısız gecene 4 cocuk ne guzel tabii :)