Prenses21 kişiden kişiye değişiyordur sanırım ama ben cumartesi sabah doğum yaptım. İlk gün çok yoğun kanamam oldu hastaneden 2 tane hasta bezi verdiler 4 tane de depend kullandım pazar akşamı itibariyle de gece pedine geçiş yaptım..
hasta bezleri hiç rahat olmuyor alabilirseniz depend alın sonrasında herhangi gece pedi kullanırsınız