Bugün doktorumuz cinsiyet tahmininde bulundu arkadaşlar kesin kız gibi duruyor ama net bişey söyliyemem dedi sizce kızmı sonradan erkek çıkma ihtimali varmı ilk gebeliğimde oğlumda erkeğe benziyor dedi erkek oldu ayrıca 3 hafta sonrasına 3 lü tarama testi istedi ve organ taramasınada 14 temmuza randevu verdi organ taramasını acaba bir sorunmu var oyuzdenmi istedi sizler yaptırdınızmı sorular için cvplarınızı bekliyorum 🤗🤗