Merhabalar, 21 haftalık gebeyim. Daha önce düşüğüm oldugu icin coraspin ve oksapar kullanıyorum. Disimin kenari kırılmış bunun icin rontgen cektirip kanal tedavisi yaptiracagim. Ama 4 gün boyunca okspr ve coraspini birakmam gerekecek. Disimi yaptirabilmem icin Hem rontgen cektirme riskibi hemde kan sulandiricilarini birakma riskini almam gerekiyor. Ama Disimide bu donemde yaptırmazsam bi daha yaptiramam. Sizce napmaliyim cok moralim bozuk 😭 Daha önce oksapar kullanip dis tedavisi yaptran oldu mu