busrabyrm97 Benimde 6+3 de duyuldu ama gittiğinizde duyulmazsa stres yapmayın hiç 9.haftaya kadar zamanı var
Selen37 Son adet tarihine göre 7 haftalıktım ama bebeğim 6+2ydi. Geç döllenmeydi. Alttan ultrason ile duydum 🌺
ebruzb Rosea ben 6 haftalıkken keseyi görmüştüm sadece 😊 8 de duyduk kalp atışını 🐣Bu arada doktorum alttan bakmak istememişti belki baksa duyulurdu ama bende karından bakılmasını istemiştim 🌸
sumeyraballl Rosea 7. Hafta da bebğmi gördm ve kalbini duydum çok şükür ama her kadın da bir olmuyor 9 ve 10. Haftalr da duyan bile vr geç döllenme den