Merhaba anneler benim 2. Gebeliğim 35 haftalık olduk ve bugün doktorumuz 39+2 ye sezeryan günü verdi ilk sezeryan olduğu için. Heyecandan sormayı unuttum o zamana kadar suyum gelirse kanamam vs sancım olursa direk sezeryana alır mı beni acaba? Sezeryan gününden önce suyu gelen oldu mu hiç?