Sakinem212 Perşembe günü kan verdim 700 çıktı bu gün tekrar verdim 735 çıktı lekem geliyor ne olacak şimdi düşük mü yapacam 😪😪
Minik_mucizem2 Sakinem212 öncelikle çok geçmiş olsun . Betanızda artış olması gerekiyordu sağlıksız gebelik galiba . Rabbim hakkinizda hayırlısını nasip etsin inş.
Minik_mucizem2 Sakinem212 pek bi bilgim yok benim ilk gebeliğim boş gebelik ile sonuçlandı öğrendiğimde ise betam 220.6 ydı. Adetime göre 4 haftalik ama normal olark 3 haftalikti
Minik_mucizem2 Sakinem212 sabır etmekten ve dua etmekten başka yapacak hiçbirşey yok gerçekten. Neler yaşadığımı bir ben bir de Rabbim bilir çok zor bisey Rabbim kimseye yasatmasin insaAllah. Sizi anlayabiliyorum inş hakkımızda hayırlısı her ne ise o olur 🌸
busrabyrm97 Beta HCG nin 2 günde bir iki katına çıkması gerekir şuan değerinizin 2 binlerde olması gerekiyordu çok üzüldüm Rabbim tekrar sağlıkla nasip etsin beklemeden doktora gidin bnce
Cilekkz-22 Sakinem212 o ne saçmalık ya ne demek bişey yapamazlar bide farklı doktora görün orda tekrar kan ver belki testte bi yanlışlık yapmışlardır
Ozgekdr Cok gecmiş olsun bende yaşadım iki kere😢 artış olması lazımdı kimyasal gibi duruyor cok üzüldüm ☹️
Princessmom Sakinem212 Düşmüyor canım bazen sağlıksızda olsa. Ben boş gebelik yasadm neler yaptm kullandım düşsün diye düşmedi kirtaj oldum ama umarm düşer senin
Sevilayklnc Sakinem212 bazen laboratuvar farklılıklarından sonuç değişik çıkabiliyor ilk nerde yaptırdıysanız orda yaptırmaya dikkat edin inşallah sağlıkla tutunur.
Kubraselamii13 Sakinem212 Sakinem212 bence bekleme düşmeye iler bende 3 gün önce kürtaj oldum ilk 1 hafta kan verdim artış vardı fakat boşmuş kese 2. Kürtajımi ikisinde de dusmedi
Sakinem212 Minik_mucizem2 ben perşembe günü verdim 97,5 çıktı bu gğn tekrar verdim 735 çıktı sağlıksız gebelik mi sizce doktor kimyasal demedi zaten
Sabihanur1 Sakinem212 Perşembe günü değerin 97 mi üstteki yorumda 700 yazmıssın.eğer 97 den arttıysa artıs güzel
Minik_mucizem2 Sakinem212 isterseniz bir özele veya başka bir doktora gidin emin olursunuz böylelikle