ASF123 Kızlar 32. Haftada idari izne cıkcam inş , muhasebecim dediki sgkyı ara , banka hesabın olarak pttden kendi bankana aktart para bankana yatsın dedi , bilgisi olan varmı böyle bisey olabilir mi
elfelf00 ASF123 e devlet üzerinden banka hesabı tanımlama sayfası var kendinde yapabilirsin ya da 170 i ara tanımlat direk
Minikkuss ASF123 ptt den de alabilirsin . Ne için oraya aktarmak gerekiyo anlamadım? Birde rapor bitiminde yapılıyor ödeme degilmi
elfelf00 Minikkuss ptt o kadar kalabalık oluyor ki o kuyruğa girmektense kendi banka hesabına aktarılır ne güzel