Minikpirincim ben 3 gün önce normal Doğum yaptım. Genel olarak yazmışlar zaten koyulacakları aynılarını yazmayayım:) depend kesinlikle çok kullanışlı oldu benim için. Sadece hastanede değil evde de kullanmaya devam ediyorum. 62 kiloyla girdim Doğuma orta boy aldım tam oldu. Şu an 2. Paketi kullanıyorum o büyük boymuş beden olarak hiç fark etmiyor lastikli olduğu için sadece biraz daha Yüksek belli oldu :)
İlk başta sütüm gelmediği için mama verildi ancak biberonla değil çay kaşığıyla verilmem istendi biberona alışmasın diye. çay kaşığı da koyabilirsin yani:)