Mom54544 Kbracan 5 sene önce iyiydi halam orda doğum yaptı dr u hafif orta yaşta bı beyfendiydi gayet memnun kalmıştı şimdi nasıl bilmiyorum kadın doğum bizimkiler genelde gider oraya amcamın ortağının amcası sahibi tanıyoruz sahibini
Canlarimbenimm Kbracan ben orda yaptirmiştim sadece onun için gidebilirsin ama doğum için tavsiye etmem
Ays0 Ankara’da yaşarken bir iki kez gittim hamilelik harici içindi ama benim gittiğim doktorlar hep değişti şuan durum nasıl bilmiyorum. Genel olarak memnun olunan bir hastane değil diye biliyorum
Ays0 Keçiören hastanesinden bir tık daha pahalı ama ftznin arkadasindaki Medical Park daha iyi kadın doğum konusunda bence oraya gidebilirsin imkanın varsa
Kbracan Ays0 evet her ikisiyle de görüştüm fiyatı hemen hemen aynıydı vm medical parkı tercih ettim gittiğim doktor çok ilgiliydi
Kbracan Elifggnc henüz 1 kere gittim ama çok memnun kaldım zaten çok araştırdığım bi doktordu arkadaşım da orda çalışıyo yetkin hocayı tavsiye etti ücret olarak bi tık yüksek ama ilgi çok iyiydi