Ayktskne Şuan hastaneye yatısım yapıldı 36 haftlgm ve bebgm hiç gelişmemiş 9 gun öncesine kadar da iyidi suan i2 kılo ve yarın amelıyat olcam öyle bişey yasayan var mı kuveze girer mi☹️😢
Tunurr Ayktskne canım böyle bişwy ben yaşamadım ama yakınım yaşadı. Küveze alabilirler akciğerlerinden dolayı ama çok önemli bi şey değil sakın panik olma herşey güzel olacak 🙏🏼
Sunu Ciğer geliştirici iğne vurdular mı? Oğlum 35 haftalık doğdu ve iğne falan vurulmadığı halde küveze girmemişti. İnşallah senin kuzunda girmez, iyi düşün iyi olsun🤲