Serappp14 Kabızlık sorunu kökten değişimler gerektirir. Zeytinyaği tüketimi çok önemli hatta direk kaşıkla içmek.
Bol sıvı tüketmek
Patates muz fazla ekmek yemek bunları cikarmaniz lazım. Et ağırlıklı değil sebze ağırlıkli beslenmeniz lazım kabak çok lifli direk çalıştırır bağırsaklari.
Kayısı da çok iyi geliyor zaten. ayrıca probiyotik almak çok önemli activia iyi geliyor sindirime. Ama paketli gıda tüketmeyeyim derseniz şok marketlerde probiyotik yoğurt mayası satılıyor bir de yine marketten günlük süt alıp o maya ile evde kendi activianizi yapmış olursunuz. Daha gebeliğin çok başındasiniz ilerleyen haftalarda daha da artar kabızlık sonrası basur olur Allah korusun ben çok uzun yıllar çektik son bir iki senedir düzene girdi. Bir de son olarak klozete oturunca ayağınızın altına bir tabure gibi yükseklik alın bir nevi yer tuvaleti pozisyonuna yakın olsun bu sekilde hem basur riski azalıyor hem daha kolay çıkılıyor tuvalete.