33+3 oldum bugün geceleri kalcam vs çok ağrıyor o normaldir heralde sağa sola yatmaktan ama bugün sabah kalktım biraz mutfağımi temizledim yazlık kışlık bot ayakkabıları vs düzenledim yavaş yavaş ve belimde kalcamda kasığımda çok kötü bir ağrı var oturup dinlenirken biraz diniyor ama geçmiyor bu ağrı mi yoksa sorun mu vardır sancı mıdır yuruyemiyorum da vajende ağrı ve baskı oluyor doktora gitmeli miyim? En son 30 da gitmiştim Çarşamba randevum vardı sancı nasıl birseydir hiç bilmiyorum da ama ayağa kalktığımda çok kötüyüm