Gmz41 Merhaba kızlar. Bugün 32+0 çalışabilir raporumu almaya gitmiştim doktoruma. Zaten hamileliğimin başından beri geçmeyen bir iltihabım var ara ara antibiyotik tedavisi veriyordu doktorum ama hiç tam olarak geçmedi. Bugün ultrasonda rahim ağzım kısa çıktı 29 mm olmuş. 30′un üzerinde olması gerekiyordu dedi. İltihaptan dolayı rahim ağzım kısalmaya başlamış yani. Böyle giderse erken doğum riskin var dedi. Antibiyotik yazdı fitil yazdı kremler falan yazdı iltihabım için. Ama yatıp dinlenmen lazım falan demedi bol su iç ilaçlarını düzenli kullan dedi. Buna benzer durumlar yaşayan var mı acaba süreciniz nasıl ilerledi erken doğumla mı sonuçlandı yoksa 37-38.haftaya kadar falan dayanabildiniz mi?
miniginannesi9 Gmz41 bende 32+1 im. Yarın muayeneye gitcem, hemde çalışabilir raporu almaya gitcem. Bu ara biraz akıntım var bende de enfeksiyon mu başladı acaba🙄 size çalışabilir raporu verdi mi peki doktorunuz
inci4141 Gmz41 bence haftaNız gayet iyi. 37-38 i görürsünüz inşallah. Ben 23. Haftadan beri 30mm di. Geçen hafta 25 mm e düştü. 30+4 um. Bol bol dinlenirseniz kendinizi yormazsiniz gider Allahin izniyle.
Babyyyymother Gmz41 merhaba o kısalma bende açılmaya birlikte 14.haftamda oljustu yani cok erkendi o yüzden serklaj olmustim ve genel olarak evde yatarak gebeligimi devam ettiriyorum şuan cok şükür 30+2 oldum bence haftanız 32 olduğu için hiç korkmayın 29 mm de cok cok kısa değil sizi rahatlıkla en az 37 ye kadar götüreceğini düşünüyorum.Yapmaniz gerekenler doktor tarafından düzenli takip,iş yapmamak ve daha çok uzanmak cok şükür riskli haftaları atlatmissiniz canınızı hic sıkmayın. Eğilmeyiniz ağır kaldırmayın ki tetiklemesin daha fazla ve moralinizi yüksek tutun🌸
Gmz41 miniginannesi9 Evet raporu verdi ama ben evden çalışıyorum sadece bu hafta çalışacağım sonra çalışamaz raporumu alacağım canım o yüzden vermiş de olabilir evdeyim zaten diye.
Mervg Gmz41 aslında bu gibi durumlarda progestan devam ettiriyor doktorlar. Ben de 32.haftamdayim hamileliğin başından beri kullanıyorum iki doktor da kullanmami önerdi ve bir sıkıntısını görmedim aksine iyi olduğunu söylüyorlar sadece 31.haftadan itibaren dozu 400den 300 e düşürdük aslında doktor 200ün yeterli olacağını söyledi ama ben azaltarak düşeceğim. Bazen de kendi doktorumuz kendimiz olmalıyız bence danışarak gunde 100 mg için. Doktor bana 4.ayda progestani biraktirdi 1 hafta sonra kanamam oldu hastanede yattim tekrar başlattı
ikizkusannesi Gmz41 bence korkmayın ben ikizlere hamileyim ve bir ara 27 mm di yattım bol su içtim derken şimdi 33 haftada 29 mm hiç bir doktor da aaa çok kısalmış demedi ilaçlarınızı alın bolca dinlenin Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz
Redpepper Gmz41 ölçünüz kötü değil haftanız da ileri merak etmeyin, doktorunuzun söylediklerini yapın bol su için aşırı yorulmayın. Ben 22. Haftadayım 27.5 mm çıktı şuan istirahatteyim inşallah kontrole gidicem haftaya daha da kısalmaz, birbirimize dua edelim
Saree1 Gmz41 benim 28 haftalıkken 29 mm idi progest. Fitil kullanıyorum şuan 36. Haftanın içerisindeyim 32 de 24 e kadar düşmüştü . Geçen hafta tekrar 28 olmuş . Stresli bi süreç sürekli gün sayıyorsun sürekli diken üstündesin ama hamd olsun az kaldı şuan bebeğim yaşam sınırını geçtiği için daha rahatım. 34+4 te 3 kg olmuştu o yönden de içim rahat , ben sürekli yatıp dinlenemedim işlerimi yemeğimi dinlene dinlene yaptım. İlaçlarımı kullandım bol su içtim . Seninde haftan gayet iyi çok fazla panik olma Allahın izniyle vaktinde alırsın kucağına 🥰
Gmz41 Saree1 Ben de bunu merak ediyordum aslında benim de doktorum yat dinlen falan demedi bana yani kendimi zorlamayacagim tabi ama günlük aktiviteleri yapmamda bir sakınca yok değil mi ☺️
Aminegul Bende 33 de 25 cm kisalikla hastaneye yattim ne olur ne olmaz diye ciğer gelistirici vurdular prog. Aldim. yatip dinlenmen lazin dediler ama nerdeee tam taşinmaya denk geldi hicde yatip dinlenemedim tam 39+0 da suyum geldi ve dogum yaptim.
Gmz41 Aminegul Demek ki yatıp dinlenmek bir şey fark ettiriyor bana da doktorum yat falan demedi hiç zaten ☺️
Saree1 Gmz41 dinlene dinlene yapabilirsin mesela ben yarım saat iş yarım saat dinlenme olarak ayarladım yemeğimi oturarak yaptım fırsat buldukça uzandım ama ,
Gmz41 Saree1 Çok ayakta kalmıyorum zaten ama evden çalışıyorum gün içinde genelde bilgisayar başında oturuyorum çok sorun oluşturmaz sanırım
Gmz41 Mervg Cuma tekrar kontrole gideceğim o gün tekrar baksın belki daha farklı bir yolla ilerleriz.
Tugce0158 Gmz41 Canım bende de olmuştu enfeksiyon Dan dolayı 29 .hafta da dinlenmeye çalış ağır iş yapma ayakta çok fazla kalma.Allah’ın izniyle bi problem olmaz 39.haftada seZeryan oldum gelmedi kanala girmedi bıraksaydık daha da gelmeyi düşünmüyor du 😊 şuan 3 aylık yavrum yanımda yatıyor sağlıklı sıhhatli hayırlı şekilde Rabbim Kucağına almayı nasip etsin inş 🙏