Kizlar doktora ilk gittim hamile olduğumu düşünüyorum dedim. Bakti keseyi gördü. 15 gün sonra gel kalp atisi bebek varmı bakalım dedi. Kan tahlili istedi ama hcg ye bakmadı. Kese var zaten dedi. Ama herkesin oluyor bebek olmuyor veya sonra degeri düşüyor. Ama benim degerime hiç bakilmadi bu zamana kadae gerek varmı sizce neden bakılmadı.