Mehtapaygen Lcwnin hamile pijamasini alan var mı kızlar beden ölçüleri büyük mü internetten alacağım o yüzden beden hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi ? www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3136356/570001
Twinsmom66 Mehtapaygen ben lcw dan hem pijama hem.gecelik aldım emzirme sutyenlerimi de ordan aldım.ama senin bu link e tiklanmiyo
Melikeb19 Mehtapaygen ben aldımmm👍🏻 Mavi çiçekli bir tane var onu aldım annemlere geldi kargo şuan elime geçmedi ama dışardan alsam xxl 3xl falan alıyorum anca oluyor xl sipariş vermiştim annem çuval gibi iki döner üstünde cok tipsiz evde giyilir dedi sadece
Edbanne Mehtapaygen lcw kullanıyorum ben hep. Bedenleri normal bedeninden 1 beden büyük oluyor. İlk hamile pantolonumu 36 aldım giyemedim hala bol geliyor. Defactodan 34almak zorunda kaldım.
FatmaAkdemirErdoan seymen https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3136356/570001
Kibarbaby FatmaAkdemirErdoan ben bunun farklı bi rengini aldım diyebilirim kendi bedenimi aldım s zaten kalıp olarak büyük bence
seymen FatmaAkdemirErdoan Ben de bunun diğer rengini aldım. XL aldım. Alt tarafım geniş benim o yüzden üstten bol oldu ama alttan tam. Sen kaç kilosun ?
Mehtapaygen Melikeb19 ben bir de sadece 9 kilo aldim m beden alsam olur o zaman 35 haftalığım bir takım aldım sabahlikli bir de böyle spor olsun istiyorum
FatmaAkdemirErdoan Kibarbaby Kızlar postu açan ben değilim sadece linki kopyala yapıştır yapıp paylaştım mağduriyet olmasın diye 😂
FatmaAkdemirErdoan seymen canım postu açan ben değilim ben sadece linki kopyala yapıştır yaptım linke ulaşamadığınızı anlayınca 😂
seymen Mehtapaygen kaçıncı haftandasın yani doğuma kadar kaç kilo sınır koydun kendine? Bu halinle M rahat olur bence. Kalığ olarak büyükler çünkü.
Mehtapaygen seymen 35.haftadayım 5 aya kadar mide bulantilarim çoktu hiç alamamıştım kilo sonradan aldım 12 kiloyla tamamlarım diyorum inşallah bebiş alıyormuş genelde bakalım m verdim olmadı geri gönderirim
GecesMom Ben lcw den normal pijama bölümünden aldım hamile yada lohusa değil. Kumaşını ve modelini çok beğendim denedim çok güzel oldu karnımı sardı hafif, göğüs kısmı bol rahat oldu altıda paçavra gibi değil hafif oturdu modeli hoşuna gitti aldım. Şimdi böyleyse doğum yapınca biraz daha bol olur çok iyi olur dedim. İlla hamile yada lohusa bakmaya gerek yok hem onların modeli deseni hoşuna gitmiyordu zaten. fiyatıda 40 tlydi