Asya61 39. Haftadayım kızım doğum kanalında ama sancı ve açılma yok. Şekerim sınırda olduğu için doktorum prş gününe randevu verdi suni sancı ile dogumu başlatacak nasipse açılmamda çabuk olurda sağlıkla kızımı alırım kucağıma. Bende squat Küvete sıcak su doldurup oturuyorum, pilates topunda hareket yapıyorum ama kendi kendine açılma nasıl olacak bilemiyorum şimdilik yok. Şeker olduğu için 40-41 . Haftaları beklemek riskli dedi doktorum. Herkesin dogumu kolaylıkla geçsin.