kemalkirkbas Kızlar 30+5 haftalık hamileyim beyaz sümüksü akıntım geldi enfeksiyon dedi doktorum fitil yazmış 2 tane ama kullanmak istemiyorum beceremem bide korkuyorum ya sizlerde oldu mu böyle durum ne yaptınız?
Deletedmom23234 kemalkirkbas Hayır kullanın lutfen enfeksiyon iyi birşey değil hamilelikte önüne geçebilmek adına Doktorunuz da fitil vermiş zaten. Şöyle yapın güzelce uzanın bacaklarınızı açın orta parmağınız ile fitili içeriye ittirin iyice korkmayın birşey olmuyor 🙏🏻
Nejlavrl kemalkirkbas benimde arada geliyor o dediginiz akintidan arada ama her ay idrar tahlilimde enfeksiyon bakiliyor benim hepte temiz geliyor sonuclarim neye gore enfeksiyon diyorlarki
Buseninannesi_21 kemalkirkbas Benimde enfeksiyonum var doktorum fitil vermisti gece kullandim hiç korktuğum gibi olmadi çok basit kullanmasi ama ben yanlis kullandim galiba onu pek anlayamadim.
plakayerli kemalkirkbas benim de akıntım var yanma kaşıntı yok ben de kullanmadım 😬 yani size örnek olması için söylemiyorum sadece kendi durumumu anlatıyorum enfeksiyon da tehlikeli bir şeymiş çünkü bebek için. Gerçi doktor bana enfeksiyon demedi de “az bişey vajinal akıntı var” dedi. Ben de fitil kullanamadığım için almadım
kemalkirkbas plakayerli Akıntı hep var ama.bu balgam tarzı silince geliyor her girdiğimde değil belkide üşüme kaynaklı oldu
Alya_7 Bana da 2 tane fitil yazmıştı kullandım ben.Akıntım vardı sadece yanma,kaşıntı hiçbişi yoktu çok şükür.Birde bana 7 günlük antibiyotik vermişti.
kemalkirkbas Gyno lomexin Donaxyl Travazol krem yazmış Alayım o zaman yatmadan önce yapayım değil ki gün içinde akar çünkü
Deletedmom23234 kemalkirkbas Travazol krem mantar için çok iyi her tuvalete gittiğinizde soğuk su ile yıkayın genital bölgenizi daha sonra kurutun güzelce sonrada güzelce sürün. Fitil için de yatmadan kullanın hemen ayağa da kalkmayın bir güzel uyuyun. Ertesi günler parça parça dökülüyor korkmayın 🙏🏻
kemalkirkbas Nejlavrl sizin de mi balgam tarzında geliyor acaba benim normal akıntı hep vardi ama bu yoğun diye endişelendim
Ates21 kemalkirkbas bende 30+4 cumrtesi günü doktora gittim benimde arada sırada beyaz akıntı oluyor doktora sordum normal olabilir dedi bana hiç bı ilaç vermedi bende anlamadım🤷
Nalanmalkoc Bence hiç kullanmayın ilaç falan tedirginde olmayın hamileliğimin başından beri akıntım var ve bebekte bende hicbir sorun olmadı eğer akıntı sarı yeşil gibi ve pis kokuluysa tedavi gerektiriyormuş onun. Harici beyaz akıntı coğu gebelerde olurmuş